vrijdag 12 juli 2024

Mijn weblogkasteel

Er zal wel niemand in geïnteresseerd zijn, maar ik noem dit mijn weblogkasteel. Met gangen en zalen vol verhalen en verhaaltjes, met geheime kamers en onverwachte doorgangetjes, stiekeme corridors naar weer andere zalen met andere verhalen.
Heel soms wordt me gevraagd of er niet weer eens een boekje gemaakt zou moeten worden. Maar een boek uitgeven, dat is niet eenvoudig, en waarom zou je ook? Dit simpele documentje bevat meer dan twintig boeken, zij het niet allemaal even dik. Maar wel boeken die regelmatig ververst en aangevuld worden. Het werkt heel simpel: klik op de link achter de titel en je belandt in het eerste hoofdstuk. En als je zin hebt, klik je op de link aan het eind van de tekst, en je belandt in het volgende hoofdstuk.
Ik weet niet of er veel mensen op zitten te wachten, maar hé, het is in ieder geval gratis.

Vogelen in tijden van corona: Vogelen in tijden van corona
Op de wadden: Jaarwisseling
Urban Birding: En Hoorn dat is een mooie stad …
Niet bij vogels alleen: De Zuidpier
Meer uit het Utrechtse: Wind
Aan zee: Pelagisch
Limburg: Kranen
Een beknopte geschiedenis van twitchen in Nederland: Stukjes griel
Mijn dips: Noordbroek
Buitenlandse zaken: Lissabon, 4 juli 2004
DBA Texel: Dutchbirdingweekend op Texel
Top of Holland: Top of Holland 2010
Deception tours: Deception tours
En dan nog deze: Loet

Portugal 2013: Porto
Kaapverdië 2015: Mussen
Zoutkamp 2018: Zoutkamp
Schotland 2019: 10 augustus
Cadzand 2020: Zaterdag 15 augustus 2020
Luxemburg 2022: Een niet zo voorspoedige reis
Marokko maart 2023: maandag13 03 23 Aankomst
Portugal 2023: Kriskras door Lissabon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten